Det rullar på...!

Januari rullar på..! Det går snabbt att komma in i rutiner och på jobbet flyter det på.,! Denna årstid är jag tyvärr så otroligt trött..mörkare än mörkt blir det oxå när msn plockat bort advent..! Fortfarande mörkt när jjag går till jobbet vid 7:30...och verkligen mörkt när jag går hem vid 17:30..! Jag lagar oftast en enkel middag...eller värmer rester...eller så blir bara gröt eller ägg eller i sämsta fall en macka..! Orkar absolut inte gå ut å gå..eller träna på något annat sätt..promenerar ju ca.30 minuter på lunchen varje dag..,men skulle absolut behöva 30minutet till. Det kanske blir bättre när ljuset återkommer..! Efter middagsstök dör jag i soffan...framför TVn...somnar ibland...och lägger ändå mig för natten redan före 23:00...inget liv...! 

Jag välkomnar ljuset...å våren NU..! 



Kommentarer
Postat av: Marina

Ja mörkret och kylan är väldigt betungande 😞 trött på eftermiddagarna gäller här med. Men snart så...☀️ lite tulpaner på bordet piggar upp i väntan på.....💐 💐

2018-01-11 @ 20:34:33
Postat av: Marina

.....har du nån ny mobil? 📞 hallå!

Svar: Ny mobil ja...samma nummer! 👍🏻✨
jamtlandspower

2018-01-11 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0