Fortsatt fint väder....

Ett sånt väder vi har på vår semester...helt otroligt❣️ Vi softar på bryggan och njuter av vårt boende...vid Indalsälven. I lördags hade jag besök av vänner från stan...Lena och Karin kom hit och åt å stannade över natten. I söndags tog jag med svärmor ut  på en fika och så var vi och hälsade på min svärfar Lennart på hans boende på Rosengården i Krokom. På måndagen blev det lite jobb från morgonen...röjde undan på kontoret så att den inhyrda städfirman kunde göra sitt jobb.! Igår tisdag var vi  till Halåsen och hjälpte Nils och Marielle med att röja rishögar på tomten...dvs. Pelle och Nils drog ris och jag och Malte hjälpte till..❣️Jag var helt slut i går kväll..! Idag har vi firat Pelle som fyller år...barnen kom hit och käkade Tacobuffe’ på eftermiddagen och grattade sin gamle far. Lite regn och åska kom det idag på eftermiddagen...men på tok för lite för att naturen ska vara nöjd...vi behöver absolut mera regn efter snart 2 veckor med 25-30+☀️☀️☀️ och det ser ut som detta otroligt heta/varma väder fortsätter vem nästa vecka.  Just nu svårt med alla skogsbränder runt om i Jämtland och flera andra län...vi känner av röken ibland och vissa rider på dynet ligger det en rökridå över himlen..! Jag hoppas på några dygn med regn....ordentliga skurar! 
Låt oss dansa regndansen och hoppas på en lösning vad det gäller alla skogsbränder..! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Meeen Grattis Per Folke Knutas!<3 Hurra hurra hurraaaa!

2018-07-19 @ 11:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0