Kattvakt......

....och fyra dagar i stan❣️
I måndagskväll flyttade jag in till Eivor å Sewes katter på Prästgatan i Östersund. I måndags var jag ut och åt med Pelle och hans systrar Ylva å Agneta..! Vi startade med en öl på Captain Cook...middag på Dalwhinnie..och en eftersläckare på Gamla Teatern...Pelle blev kvar i stan..! 😆 
I går tisdag åt jag lunch med moster Maggan och sen blev det en sittning på hennes balkong innan jag hade en AW date med lite olika damer på Teater Trädgården..Vi blev 6 st. som träffades över lite vin och räkfrossa..❣️
Idag har jag ätit lunch med min svägerska Agneta och så har jag varit i Lit och jobbat några timmar...samt varit till Dvärsett och hämtat stolar jag köpt till stugan i Ullådalen. Sen åkte jag och grattade Elina som fyller PR idag. Ikväll har jag sett Kroatien spöa England i Fotboll..❣️Det är märkligt vad man hinner med på några dagar..✨❣️✨
I morgon flyttar jag hem till Lit...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

...ja helt fantastiskt! Härligt med umgänge med vänner och familj och därtill mat och kärlek... Det räcker långt! <3 Kram och Tack för mysig kväll!

2018-07-12 @ 07:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0