Dan före...!

Känner mig absolut helt slut...! 

  • Var på jobbet redan klockan 7 i morse...för att kontor och personalutrymmen behövde städas...länge sedan sist och besök av leverantörer idag....och bara jag som tycker attest behövdes...Detta tog 2 timmar..! Sedan jobb på lager å leveranser..en hel del att packa och få iväg..! Nils tog hand om besöket..! På lunchen blev det en resa till stan tur å retur...glömde gå på bolaget igår så då blev det nu då..Inte så nödigt kanske du tänker men så tänkte inte jag. Åkte klockan 12:00 och var tillbaka på KAPAB 13:55..! Ingen frukost å ingen lunch...! Fortsätta packa varor under eftermiddagen och en korv med bröd klockan 14:30..! Vi stängde vid 16 och gick på ICA för att handla..! Det visade sig att jag trodde att Pelle kört ut pallen med varor på lastbryggan...och han visste inte att han skulle...! Hela pallen men varor blev kvar...hela dagens samling av jobb står kvar på KAPAB...! Jag bröt ihop fullständigt och skyllde allt på Pelle...! Det gick inte så bra och det tog lång tid för mej att lugna ner mig..! JÄVLA SKITDAG! Mötte grannens hund när vi var på väg hem..fick otroligt mig med mej denna glada hund hem igen...men hittade ingen granne..! Satte in hunden på verandan och gick hem och fixade middag..! Mår lite bättre efter något glas vin...men retar mig fortfarande på att alla varor blev kvar..! Vi har ätit en god middag ute på verandan...sett Kroatien spöat Argentina i fotboll och nu borde jag förbereda morgondagens Midsommarfirande i Fyrås..,Men det är ju en dag i morgon oxå..så jag djupandas och blir kvar i soffan....Önskan till i morgon: bättre väder än det man siat om och helt klart ett bättre humör..! 
  • (null)

    (null)

    (null)



Kommentarer
Postat av: Marina

Kram på Midsommardagen ❤️

Svar: Kram till dej med❣️
jamtlandspower

2018-06-23 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0