Flytta moster❣️

Denna helg har jag varit och hjälpt Moster Maggan att packa inför flytten om två veckor..! Anna kom upp i torsdags och jag åkte in igår efter jobbet för att hjälpa till...! Det tar tid när man hela tiden måste fråga vad som ska fara kvar och vad dom ska på Loppis...och svårt att inte ta hand om alla loppislpdor själv...! Litessker har jag dock "förbarmat" mig över..! 😂 
I morse försov jag mig å det grövsta..inte för att vi bestämt någon tid men hallå...vaknade 9:20..jag som brukar vara uppe med tuppen vid 7...även om det är helg..! Det blev inte så mycket packande idag...musten hade liksom gått ur oss alla..! Några lådor fick vi väl till...och så gjorde vi ett besök i nya lägenheten och Moster bjöd på lunch på Jamtli..! Anna åkte hem med tåget idag på eftermiddagen och jag mötte upp Marina på Dalwhinnie för ett glas vin innan bussen hem till. Ikväll ser jag på TV och njuter av lite vin i min ensamhet...då Pelle är i Ullådalen å fixar..! 
Min helg har varit bra...hur har du haft det denna helg..?

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas du bara fått vara idag ❤️ Tack för igår - alltid mysigt! A och jag har varit ute och gått drygt en timma - blåsigt men varmt...puh +19 😎

2018-10-14 @ 13:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0