Helgen som gick!

Pelle åkte till stugan i Ullådalen på fredag eftermiddag....jag och Alice blev hemma. Köpte pizza till middag...tog ett glad vin...ringde en del samtal och somnade i soffan. På lördagen tog jag bussen in till stan och käkade lunch med moster Maggan..❣️Vi åt god mat och drack vin på Dalwhinnie...Marina kom oxå en sväng och tog en drink med oss. Tog bussen hem till Lit och gick på Pizzeria Madonna där jag såg fotboll och...såg ÖFK få stryk av Malmö och drack öl. Så blev det söndag och jag städade och tvättade och så kom ungdomarna hem och käkade Buffé på eftermiddagen...Pelle kom oxå lagomt till maten. Nu kör en ny vecka igång och hösten känns på något sätt i luften...även om det fortfarande är hyfsat varmt...vi har  a 12-13 grader och på onsdag ska det bli +20...sommaren vill inte riktigt släppa taget..!

In a World full of Princesses....dare to be Batman❣️
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Massor av kramar och hjärtan till dig! <3

Svar: Tack❣️
jamtlandspower

2018-09-18 @ 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0