Höst!

Igår efter jobbet åkte jag in till stan och fixade min trasigs nagel på Wellnesskliniken...får väl de hur fet funkar...skyddar bra med förstärkning över skadan...! Träffade fina Tina och tog en öl med henne på Dalwhinnie...där satt även Carina å Marina och deras bror...Dom firade födelsedagar! Jag blev kvar ned dem och sen gick vi upp till Marina å Allan ...det var så trevligt så...men jag tog bussen hem vid 21:00...det blev en lagom kväll. 
Idag har jag gjort ärenden..köpt nya gardiner till vardagsrummet...å kuddar å filtar. 
Sen åkte jag till kyrkogården och fixade lite fint åt dem som vilar där...tände ljus oxå. ❤️ 
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Mysigt var det som sagt..och alldeles lagom <3

Svar: Jätte mysigt❣️
jamtlandspower

2018-09-25 @ 08:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0