Jobb å surströmming!

Snart en vecka sedan jag kom hem från Italien. Rivstartade med att jobba så klart...onsdag, torsdag å fredag. Mitt högra ben, högt och rygg har haft riktigt dåliga dagar...jag har haft svårt att få med mej höger ben...svårt att gå...till och med svårt att stödja på benet. Inga promenader för mej...tur man har bil. I lördags var vi till Ansi å Kent i Fyrås på surströmming...gott som tusan och mycket trevligt. Vi hade med husvagnen...bekvämt å bra! Igår söndag var det valdag och vilodag. Jag har förtidsröstat så det blev TV å valvaka för min del! Nu kör en ny vecka igång ovh jag önskar att jag var mer rörlig....är bättre i benet idag men inte bra..! 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0