Finaste Ludwig..❣️

"Det säger att när man blir vuxen måste man lära sig att säga farväl..,inte farväl för stunden...vi ses snart....eller kanske ses vi senare. Det är farväl för alltid, utan återvändo... det är ett högt farväl med betoning och punkt. Det är punkten som är så svår för oss...att lämna dörren på glänt är så mycket enklare…." ❣️

Min syster å svåger har förlorat sin yngste son...Kut å Carl har förlorat en bror...mina söner har förlorat en kusin..en viktig länk i familjen har brutits..jag har förlorat en systerson....❣️

Efter ca.3år förlorade Ludwig sin kamp mot sin sjukdom...och det finns inget jag jag kan säga till tröst..❣️


Farväl finaste Ludwig❣️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)









Kommentarer
Postat av: Maggan

Älskar dig!

2019-08-27 @ 10:27:18
Postat av: Maggan

Älskar dig!

Svar: Älskar dej oxå❣️
jamtlandspower

2019-08-27 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0