Livet går vidare.....

...det måste det göra...det är så det funkar..!
Även om man tycker att allt borde stanna upp..så gör det inte det....allt omkring mej fortsätter som vanligt...
Jag jobbar på...som vanligt men ändå inte..Har svårt att konsentrera mig...vet inte hur många fel jag gjort denna veckan men allt går att fixa till...bara lite olika svårt. Jag kan som inte koncentrera mig..har Ludwig med mig i hjärta å tanke hela tiden❣️ 
Syster och svåger gör ett fantastiskt jobb med allt som måste planeras och göras inför begravningen...om jag har det jobbigt kan jag bara föreställa mig hur dom har det..❣️
Saknaden är stor och mina tankar är med Jonny å Maggan...Knut å Calle...
All kärlek till er❣️
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0