Det närmar sig....

Vi har stängt vårt företag....är ledig i 17 dagar....men fatta 17 dagar..❣️ 
I fredags en AW på Pizzeria Madonna och sedan fix av revbenspjäll..
Sovmorgon i lördags och sen en straffrunda på Lillänge för att fixa med lite presenter å annat som fattades. Fikade på nya fiket...väl hemma fixade jag en Janssons. 
Idag söndag har Pelle bakat kakor och jag har skagit in julklappar...sen åkte vi till stan för att handla julmat...hämtade facebookfynd...åkte på graven för att tända ljus för dom i familjen som inte längre är med oss...för mamma Astrid och pappa Bosse...för bror Lasse och för älskade Systerson Ludwig..❣️
Sen till Eivor å Sewe för fika å julklappsbyte...till Halåsen å mina älskade barnbarn för att lämna julmaten men oxå för att baka pepparkakor. Nils å Marielle fick några timmar för sig själv och vi hade kul med Malte å Hailey. Väl hemma lagade vi god mat på fjällfisk vi fick av E å S. Jag har fixat ännu en skinka och nu njuter vi av resterande kvällen i köket och ser fram mot en fin Julgelg.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0