Flyg, fika å fotboll!

Lars och Linda har varit hemma i helgen..kom med sista flyget i fredags och åkte hem med första flyget i morse...! Byte till sommartid påverkar inte mej så mycket...men såklart kände jag av att kliva upp tidigt och köra till Frösön...men ingen katastrof. Idag skiner solen från en klarblå himmel men fy så det blåser..Stormvindar..! Vi tog en tur med bilen...fika på café i Ås...softa i pensionärskuvösen...och nu fotboll AIK-IFK påPizzeria  Madonna i Lit...än så länge är det oavgjort..! 
Trevlig söndagkväll önskar jag dej❣️
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Det känns nu att jag klev upp tidigt även idag... tar väl några dagar att hamna rätt. Härligt att få hem sonen en sväng 💕 Jag jobbade igår så helgen känns kort. Men fotboll och Formel 1 idag känns som en härlig kompensation 😊 Önskar er en härlig vecka mitt i allt... ses snart igen hoppas jag 💕

Svar: Hoppas jag med❣️
jamtlandspower

2019-03-31 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0