Jag tänkte jag skulle....

....berätta en sak..en svår sak...något som gör min kära familj så ledsen och förbannad. Det handlar om min systers yngsta son Ludwig...som har cancer...han är 24 år och svårt sjuk i cancer...min syster skriver....

❤️ "Nu har vi fått beskedet som vi fruktat så länge. Nu finns inga fler behandlingar att prova på Ludwig. Nu är det endast hemvård och senare Hospis som gäller. Vi är helt förlamade av sorg."❤️

Vad säger jag till tröst...jag som är storasyster...jag som alltid tagit hand om...jag som borde fixa så att allt blir bra..!? 
Ingenting som gör detta bra kan jag fixa..! 
Käraste syster å svåger❣️
Bästa bröderna Calle å Knut❣️
Älskade Ludde❣️

(null)




Kommentarer
Postat av: Maggan

Nä, det är frustrerande och hemsk att inte kunna göra något för att hjälpa. Men du hjälper genom att finnas här för oss. Kram❤️

Svar: ❤️
jamtlandspower

2019-03-28 @ 08:52:04
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0