Husåstugan......

....och årets första Julmarknad❣️
Vi åkte upp till stugan igår efter jobbet...även om det är trögt att komma iväg på en fredag kväll så är det ändå klart värt då man får vakna upp på lördagen och vara på plats. Alice är med och hon älskar detta...inte att åka bil men att vara i stugan! Vaknade tidigt i morse...före 7 men somnade om och sov länge..❣️Vi såg film på förmiddagen och sedan tig vi en promenad ner till Huså Herrgård som hade Julmarknad idag. Dör var det julstämning och julmys❣️Vi käkade kolbulle och drack Julöl..handlade knäck och julkransar...en mysig eftermiddag. 
Ikväll har jag skrivit Julkort och sett på "Så mycket bättre"...nu blir det en film...om jag orkar...eller så somnar jag i soffan. 
I morgon är en annan dag....jag ska julpynta här i stugan❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad mysigt! 🎄Kul med julmarknad. Jamtli har ju sin snart så då blir det ett besök...🤶 Jag ser verkligen fram emot första advent så jag får börja pynta. Kramar till er båda! ❤️

2019-11-17 @ 08:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0