Utflykt och bröllopsdag❣️

I lördags var det Pelles å mun bröllopsdag...i 34 år har vi varit gifta...bra jobbat kan jag tycka❣️
Vi åkte och hämtade Malte på förmiddagen...och sedan hämtade vi svärmor Ruth. Tog en tur till Mattmar och tände ett ljus på svärfars grav. Stenen var äntligen på plats. Sen åkte vi på en lantbruksmässa på Torsta i Ås. Meningen var att vi skulle äta lunch där men det blåste mycket kallt och maten var grillat som serverades ute..så Malte fick grilla korv och sedan åkte vi och  och käka buffé på Arcturua. Varmt gott och trevligt! Efter en fin dag skjutsade vi hem både Ruth och Malte. 
På kvällen gick vi på Pizzeria Madonna och käkade plankstek, drack gott vin och umgicks med roliga Litsbor. 
Idag åkte vi till Stugun med båt och Desoton...vinterförvaring för Pelles hobby. Sen har jag kokat äppelchutney med vitlök och chilli...tror det blev gott❣️
 Till veckan har jag ett styrelsemöte med Företagarna på tisdag och Tjejmiddag med de  bästa på onsdag...och så jobbet så klart! 

Jag har ett träningsschema  som jag fått av sjukgymnasten...6 olika övningar att köra helst varje dag...men det går så där. Jag gör övningarna två gånger i vecka kanske...inte så bra...måste bättra mej där..

Ny vecka - nya möjligheter! 
(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0