Badtunna och surströmming...

I fredags var vi på lite AW på Madonna och sen blev det badtunna och ett dopp i Indslsälven. På lördagen åkte jag runt och hämtade lite FB-fynd...stolar och en matta. Har fixat lite nytt i vardagsrummet...vi ska inte ha dessa stolar som standard..bara som extra.  
På kvällen tog vi husvagnen och drog till Fyrås där det var Surströmmingsfest. En mysig kväll med strömming och spel.
 På söndagen hade vi Eivor och Sewe på middag och bad i badtunnan. Jag köpte färdig mat från Madonna....lättsamt å gott! Vi hade det jätte mysigt och jag tog ett dopp i Indslsälven igen......inte lika varmt som i fredags...kanske var det 15-16 grader.,
Nu har ännu en arbetsvecka kört igång...och jag är helt slut när jag kommer hem...nu blir det soffa å tv...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Kram! ❤️❣️❤️

Svar: ❤️
jamtlandspower

2019-09-06 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0