Jobb å jobb...

.....å en sväng till Föllinge!

Det blir mycket jobb på mej nu när en medarbetare är ledig..men det måste ju gå på något sätt..Det blir långa dagar med  både jobb på leveranserna och på kontoret...rent svettigt ibland! Jag jobbar äter och sover...och så kör jag de övningar som sjukgymnasten lagt upp till mej...fyra olika övningar varje dag..
I fredags träffade jag och Pelle kusin Anna och hennes Lars och moster Maggan...vi käkade och drack gott på Dalwhinnies....en mycket trevlig kväll.
 I lördags var vi bjudna till Arne och Lena i Föllinge...god mat och gott vin...bad i sjön  och mys i grillkåtan...vi sov över! 
Idag har jag äntligen varit till Carin och fixat håret...klippning..förg och slingor men ljust denna gång...blev annorlunda och jag är mycket nöjd. 

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)




Kommentarer
Postat av: Marina

Hej snygging! Vilka härliga "äventyr"! Mera sånt!<3

Svar: ❤️
jamtlandspower

2019-09-12 @ 08:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0