Ut på tur...

...aldrig sur..❣️
Idag var det dags för mitt gamla Tjejgäng
 "De Bästa", att ta en tur med vår båt i Storsjön..Den Vackra..❣️ 
Vi har druckit skumpa  å ätit sallad...druckit vin och pratat..❣️ En kul kväll trots att åskan hängde över oss några timmar tidigare! Pelle som chaufför och kapten..tryggt å säkert..! 
Men glömde att jag hade ärenden att göra  innan hemfärd till Lit...Skit oxå..nu måste jag till stan i måra å..! 😵 !
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag tror jag såg er. Stod med kikaren efter att Lena lagt ut bilder på Instagram...;o)

Svar: ✨❤️✨
jamtlandspower

2020-08-20 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0