Inventering och antikroppar....

Vi har inventerat idag...sååå tråkigt men ett måste och för första gången på många år gick det uran större problem. Allt ska räknas...upp å ner på stegar...skitigt och knöligt..Men nu är det gjort! Och sen åkte jag till Lrokom för att göra ett test och se om jag bildar antikroppar mod Covid 19 och så var det...jag har antikroppar..Då vet jag det..! Man får ju ändå leva försiktigt..tvätta händer och sprita...hålla avstånd..! Men jag bär inte runt på smitta..! 

(null)



Kommentarer
Postat av: Marina

Gratulerar till antikropparna 🌟 Skönt med avklarad inventering 👍 Snart jul dock! Då blir det några dagar ledigt...sergeant emot det. Kram på dan före dan före dopparedan ❤️

Svar: ❤️🙏🏻
jamtlandspower

2020-12-22 @ 19:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0