En lång ledighet...

....går mot sitt slut! Vi har varit lediga i 16 dagar och varit i stugan i 10 dagar...igår kom Nil och hämtade Hailey & Malte. Tiden går fort när man har kul❣️Vi tog en promenad ner till Gruvstugan för middag och öl....kvällen en Irish Coffee och sova jag framför TVn.
 Idag har jag haft en  " pyjamas dag" och PK har tagit en skotertur. Vi lagar mat på de rester som finns kvar...ikväll blir det Biffstroganof...och så har jag tagit fram räkor till en kvällsmackan. Jag har öppnat en flaska Prosecco och det är Tour de Ski på TVn.
 Sista kvällen i stugan för denna gång❣️
Men till helgen kommer Lars å Linda hem och då blir det Husåstugan lördag till söndag...och helgen därpå är det Kusinhelg..oxå i Husåstugan..❣️
Imorgon hemgång alltså...packa hem och fara ihop...jobb och möten väntar..men oxå en tjejmiddag hos Biggan nästa vecka❣️
Nytt år och nya möjligheter...om du vill❣️
(null)

(null)
(null)



Kommentarer
Postat av: Marina

Ja Jisses - imorgon är den långa ledigheten över.. lika bra det. Vi gjorde som ni - tog en tripp till Sundsvall och Knaust och IKEA på söndagen... Mysig tripp! ❤️ Kör försiktigt hem - varning utfärdat om hala vägar ❣️

2020-01-06 @ 09:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0