Fantastiska dagar....

....så otroligt varmt❣️ 
Flera dagar nu med sol och värme...sommaren nalkas. Vi har pysslat på i helgen...meningen var att vi skulle ha barnbarnen lördag till söndag men eftersom jag inte är hundra frisk så hoppade vi över det. Pelle har rensat rabatter och jag har bidragit med glada hurra rop. På morsdag åkte vi och besökte Pelles mor Ruth...fika ute u trädgården med avstånd. Sen åt Pelle och jag morsdagsmiddag på Madonna...på deras uteservering....med avstånd. 
En dagars jobb av 3 är gjord. Jag är sliten i kroppen av att jobba på verkstan tre dagar/vecka och inte heller varit riktigt frisk...Men var sak har sin tid och det får lov att gå...det måste gå! Tur jag har min elcyklar som tar mig fram fort och utan större ansträngning. 
Nu sitter vi inne och väntar på åska och regn som ska komma ikväll...vid 20:00..! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Marina

Kram! ❤️

Svar: Tack❣️
jamtlandspower

2020-06-04 @ 10:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0