After Work & Marknad!

Denna helg har jag varit hemma och Pelle åkte till stugan. I fredags träffade jag Marina och Lena Dalwhinnie på en AW. Det blev trevliga timmar...tog bussen hem kl.17:00 käkade lite...ringde några telefonsamtal och landade i soffan...så trött som jag alltid är på fredagar. Igår lördag tog jag lite sovmorgon...Marina hörde av sig och undrade om vi skulle ta en sväng på Gregorimarknaden så jag tog bussen in till stan. Det var strålande sol och hur mycket folk som helst...underbar promenad och sen en öl på Dalwhinnie. Jag tog bussen hem vid 15:00...gick på Madonna och käkade middag. Sen blev det ju Melodifestival så klart....hemma på TVn! Idag slappar jag i soffan...borde dammsuga men det ser ut att sitta långt inne...
Hoppas du oxå har haft en fin helg❣️
(null)

(null)

(null)

(null)



(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja det var så trevligt och mysigt både fredag och lördag ❤️ Blomplantering, film och tvätt gäller idag söndag 👍 Önskar dig en fin vecka! ❤️ Ps.. fina bilder

Svar: ❤️🥰
jamtlandspower

2020-03-08 @ 13:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0