Corona....

...vad gör detta med oss människor! 

Jag tänker att jag försöker leva hyfsat vanligt eftersom jag inte är sjuk...jag går på lokala Pizzerian..tar en öl...åker in till stan å träffar kompisar på helgen.,,undviker att ta i hand vid hälsning..går mellan jobbet å hemmet på vardagarna utan att träffa en människa. Har avbokat min resa till Uppsala nästa helg och en revyresa veckan efter påsk. Till Påsk ska familjen träffas i stugan i Huså...jag hoppas att det blir verklighet..att inte restriktionerna blir skarpare så några måste stanna hemma...Min man skickade jag till stugan i fredags morse då han visade symtom på sjukdom...nu är han jätte sjuk med hosta å feber...jag har bett att han stannar kvar i stugan veckan ut...om det är möjligt...! Mitt företag går på knäna sedan förra veckan...kunderna uteblir. Det är bara att ha is i magen...att inte gripas av panik...att göra rätt saker....Men vad är det...att göra rätt...!?!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

❤️ Kramar till dig!

Svar: Kram❣️
jamtlandspower

2020-03-24 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0