Jaa va f..n.....

.....ska jag skriva om! 

Jag jobbar på...vandrar mellan jobbet och hemmet...en promenad på 5 minuter...städar, plockar å  fixar...ser på TV...lagar ingen mat men köper med nej hem från Pizzerian och Fröken Olssons lilla Fik...hyfsat mycket att göra på jobbet om man jämför med förra veckan...det känns bra att det rullar på....jag ringer runt och kollar att mina "tanter" är friska..ringer svärmor Rut..ringer Eivor...moster Maggan och Asta i Italien.
.....Pelle är kvar i stugan....är fortfarande sjuuuuk❣️ I morgon är det jag som ringer 1177 och kollar vad man bör göra..han har svår, hosta..feber..ont i bröstet och ingen ork..! 
Jag är dock INTE sjuk! 
Kram på er där ute...ta hand om er❣️
(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Men jisses Amalia! Jag hoppas verkligen att du tar god hand om
dig mitt i allt...❤️ Och Pelle stackarn ❤️

Svar: ❤️
jamtlandspower

2020-03-24 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0