Rätt eller fel...

Tänkte åka till syster å svåger i Hållen nu i helgen men ändrade mej och åkte inte. Flera orsaker till detta beslut..ingen kattvakt är en....Covid19 är en annan....! Så jäkla trist att känna sig låst....att inte våga göra som man brukar...Det känns som ett straff...i alla fall när det gäller nära å kära. Helt OK för mig att hålla distans...att vandra mellan jobbet å  hemma till vardags utan att träffa en människa. Men jag längtar efter mina barn å mina barnbarn...och så längtar jag efter min syster❣️
Detta år blir som det blir...för oss alla❣️
(null)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Saknar dig med. Hoppas ni kan komma till midsommar i alla fall💕

Svar: Det tror vi och hoppas på❣️
jamtlandspower

2020-05-09 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0