En helg i Husåstugan❣️

Jag gjorde ett negativitet test vad det gäller Covid-19...skönt det❣️I fredags åkte jag med Pelle till Svenstavik för att leverera kälkar på Zinken..vi fikade och var på Dollarstore. På lördagmorgon packade vi ihop och åkte till Huså...Alice följde med så klart. Blött och blåsigt väder...men varmt å mysigt i stugan. Vi har sett film och serier...ätit å druckit gott...sovit uuut..❣️Och så har jag gjort advent...snabbt gjort med bara en kasse julprylar...känner mig nöjd! Kom hem till Lit idag vid 14:00..åkte på jobbet ett par timmar så nu är ordrarna klar till i morgon. Ny vecka...nya möjligheter...och mer snö väntas❣️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad fint och mysigt du fått till det 🎄💚 Jag pyntade också i helgen då jag jobbar nu till helgen 1:a advent... undrar vem som gjort schemat? 🙈 Kram 🤶❤️ ( negativt...👍)

2020-11-24 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0