Sjuk eller inte.....

.....det är frågan..?!?

Har varit hemma från jobbet i en vecka nu...problem med bihålor och hes som bara den..Ingen feber...inte ont i halsen..! Eftersom jag fortsatt kraxar på fortsätter jag att stanna hemma från jobbet. Har oxå avbokat en utbildning i Åre denna veckan och ett möte idag på eftermiddagen...Ska testa mig i morgon och se om det är Covid-19 eller ej.! Jag tror att det är barnbarnen som smittat mig med förskolebaciller..men det blir ju bra att få veta hur det ligger till. 
Jag gruvar mig för testet...som bara den..! 
(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas på negativt svar! 😷

Svar: Det hoppas jag med...så jäkla trist att det ska ta sån tid att få svar..! 😵
jamtlandspower

2020-11-17 @ 08:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0