Minisemestern är slut❣️

Vi avslutade vår Högakusten tur med en middag på Gimorasten. Så otroligt gott..så klart…som förra gången. Det var deras sista kväll innan de stängde för säsongen så en det maträtter var slut..samt att det tog slut på vi och öl under kvällen. Men vi lyckades peta i oss det vin vi ville ha! Vi sov över på parkeringen. Väl hemma var det besök på vårdcentralen för provtagning…sedan har vi rensat upp i trädgården och kört en hel del på miljöstationen…hämtat veckans matkasse och fixade god middag..pasta med kyckling och  förnekelse…Jätte gott men jag å pasta går inte ihop…jag blir inte mätt…efter 10 min. känns det inte som jag ätit något alls. Så har det alltid varit och jag  vet inte varför…!   
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Härlig liten tur 🤗 Ser jättetrevligt ut!

Svar: ❤️
jamtlandspower

2021-08-31 @ 19:56:58
Postat av: Maggan

Pasta med kyckling och förnekelse…. låter spännande. Kanske därför som du inte blir mätt, hjärnan förnekar att du ätit….;)
Låter som en mysig minisemester <3

Svar: 🤪🤣❤️
jamtlandspower

2021-09-01 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0