Det går en dag ifrån vår tid……

….och kommer aldrig åter..❣️
Så känns det nu…att dagarna bara går och jag hinner inte med..Vet att jag skrivit om detta förr och det har inte förändrats..! Svårt att göra något nyttigt av sjukskrivningen..vilar…å tränar..plöjer serier på NetFlex..sover..! Har inte fått till advent/jul som jag vill…svårt när jag inte själv kan kliva å klättra p hämta saker på vinden..! Det blir som det blir denna julen…inga ljusslingor uppsatta ute heller….TRIST!!! Alla julklappar är klara men inte inslagna och infa julkort är skrivna….energin är som bortblåst..! I fredags låg jag i soffan hela dagen…Pelle var på banken…igår lördag tog PK och jag med oss svärmor och åkte på Jamtli Julmarknad…det var väldigt mycket folk och väldigt mycket jul❣️🎅🏽🎄🧑🏻‍🎄 Skulle träffa Lena men innan hon kom hade jag åkt därifrån….tyvärr….orkar ju inte gå så länge ännu…! 
Idag har vi firat Malte å Marielle som fyller år…Marielle fyllde år igår och Malte fyller år  i morgon❣️Det blev så klart mäst Malte vi firade och temat på kalaset var dinosaurier🥰 Gott fika å glada skratt! 
I morgon kommer fiberkablarna och ska dra fiberkabel äntligen…å jag som är hemma får alla grannars nycklar så jag kan låsa upp…det blir bra…bara det blir klart❣️
Andra advent är ett faktum å jag far inte ens en adventsljusstake att tända ljus i…jag har säker flera..på vinden..! 
Hoppas du har haft en fin helg❣️🎄

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0