Julmarknad i Lit.

Idag har det varit Julmarknad i Lit och vi har haft öppet på KAPAB…Pelle har jobbat jag har fikat och varit med Nils,Marielle och barnbarnen som kom för att besöka marknaden. Synd om Pelle som är mycket sjuk…förkyld. Jag är inte heller pigg..nyser å fräser så det står härliga till. Jag tyckte vi kunde sätta upp en kapp på dörren att det var stängt på grund av sjukdom men Pelle tyckte att han kunde stå ut några timmar. Marknaden var mellan 10-14 och när vi kom hem somnade vi framför TVn. Vi skulle egentligen åka på Glöggfest till Ansi & Kent men det fick vi ställa in. Så jäkla trist att bli sjuk Igen…bara någon vecka sedan sist och då gjorde jag coronatest men det var negativt. Undrar om jag måste ta ännu ett prov..?!? Jag är ju redan sjukskriven så det blir ju svårt för Pelle att vara hemma från jobbet. Han kan ju jobba hemifrån…ta telefon och skicka order till Emil…vi får se hur allt blir..lite kaos just nu! 

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0