Sjukstuga…

…och sista rycket!  

I måndags insjuknade Pelle och ännu en medarbetare på KAPAB..det innebar att Emil blev ensam på företaget. Vi stängde butiken och Pelle fick ta telefonen hemifrån. En besvärlig vecka på många sätt..! Men allt måste ju gå..så det gjorde det. Jag insjuknade på fredagen  då Pelle frisknade till. I helgen har jag bara dött hemma i soffan medan Pelle åkte till Huså. Ensam är inte alltid stark…jag hade önskat hjälp hemma denna sista helg innan Jul…Ja jag vet att det blir Jul ändå…men det finns ju vissa saker jag vill ska vara på plats då Lars å Linda kommer på torsdag. Vi ska ju fira jul hos Nils å Marielle i Halåsen…knytkalas så det känns bra och jag har varit förutseende och beställt färdig julmat från Höglunda Gård…visste ju inte hur pigg jag skulle vara efter operationen. Så det känns bra att maten är klar att hämta den 23/12 på torget i Östersund…har betalat 400kr/person och tycker att det är billigt. Vissa produkter köper vi extra av eller köper till det som fattas. 
Fyra dagar till tuschdown❣️
(null)


(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Perfekt med låda! Fattas tid, ork eller annat så är det ju kanon! Hos oss får A laga julmaten då jag jobbar till 18.00 den 23/12. Skönt med spark..:)

Svar: Om vi ska vänta på att Pelle ska fixa maten då får vi vänta…! 😵😘🙏🏻
jamtlandspower

2021-12-21 @ 09:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0