Halloj..❣️

Nu är det länge sedan jag skrev! Vi har inte varit till stugan på ett tag då varken Pelle eller jag är så pigga. Jag har min rygg och mina höfter och Pella har gjort illa ett knä när han skottade snö för några veckor sedan..att skotta tak med all denna snö år inte lätt. Svårt oxå att ta sig till stugan..pulsa mördarbacken i djupsnö är inte heller någon lek. 
Så förra helgen var vi hemma som konvalescenter och jobbveckan flöt på.....möten  med Företagarna via telefon och en hel del ordrar..men vi jobbar fortfarande bara tre dagar/ vecka. Pelle åkte bort ned polare i helgen och jag blev ompysslad. I fredags kom Lena å Karin och lagade middag till mig...god mat..mycket vin och så sov dom över. På lördagen var jag bjuden på middag till Maggan på Körfältet. God mat där med och vin så klart. Nils var snäll och skjutsade mig tur å retur...Tack för det❣️ Pelle kom hem på söndag eftermiddag och vi käkade hämtmat från Madonna för att fira alla ❤️ dag...såg lite filmer och mådde gott. Nils, Marielle och barnen har varit här och hälsat på...tror det var förra söndagen  dom dök upp och käkade lunch med oss...så mysigt att träffas❣️
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0