En helg med barnbarnen❣️

I fredags kom Malte & Hailey till farmor å farfar❣️
Vi har haft en härlig helg tillsammans med lek och stoj och massor med snö❣️ Pelle har skottat taket och det var spännande och slutade i litet snöbollskrig. Igår blev de små godisarna hämtade och Pelle och jag käkade middag på Pizzeria Madonna med en vän som fyllt 60 år. Det var gott och trevligt❣️
 Idag måndag är vi ju egentligen permitterade men jag har varit upp på KAPAB en sväng och skrivit ut webbordrar..och så har jag varit en sväng till tandläkaren och blev nästan 2000kr fattigare på det besöket. Nu kryper jag ner under filten i soffan och ser någon film. 
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Hammare är bra att ha när man bygger Lego..om bitarna inte passar menar jag...;o)

Svar: ❤️👍🏻
jamtlandspower

2021-01-26 @ 13:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0