Sommar…❣️

Efter vårt Midsommarfirande tog vi en tripp med husbilen i väntan på mitt besök på Löwenströmska..vi fick till tre bra övernattningar och hade fantastiskt väder. En natt i Öregrund…en natt i Grisslehamn…en natt i Täby..Fina platser alla❣️På onsdagen var det möte med operationsteamet på Löwenströmska..Mitt blodtryck var för högt och min viktnedgång var OK. Nån gång i augusti/september blir det operation av höger höft. Kom hem på onsdag kväll…jobb torsdag och så helgledig igen..! Igår var det bara att softa i solen för min det…Pelle gjorde ett ryck på båten. Idag har vi varit på Rödön och hejat fram Malte å Hailey som sprang Mini Olof…sedan följde barnen med oss hem. Vi har + 30 idag så det är bad och glass som gäller. Och jag ångrar att jag inte köpte mera bubbelvin eller rosé.!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilka härliga bilder! Det har varit helt fantastiska dagar om än väldans varmt.. Idag väntas regn - välkommet med nån dag med lite fräschare luft och jag ska piffa till håret 👍 Skönt med ledighet och skönt att det är på gång med operation! ❤️

Svar: ❤️
jamtlandspower

2021-07-06 @ 10:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0