Tre dagar kvar…!

Nu är det tre arbetsdagar kvar sedan semester. En hel del att fixa innan ledighet..allt från bokföring till kunder och städning av lokaler. Jag har alltid en lätt oroskänslan när jag ska gå på semester…att jag ska glömma något…att en smärre katastrof ska inträffa om jag inte är på kontoret. Det har ju aldrig hänt någon katastrof…något som inte går att lösa. Jag brukar ju måsta in på kontoret några gånger under min ledighet..betala räkningar och beta av ordrar…svårt att bara lämna allt för fyra veckor. Men det ska bli skönt att vara ledig…även om vi jobbat 3 dagarsveckor senaste året så behöver jag lite längre sammanhängande ledighet. 

Tre dagar kvar! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0