Smärta...

.....att leva med smärta är inte lätt och dagarna blir tröttsamma och allt som oftast inte kul. Jag hoppar på kryckor nu och det funkar hyfsat...men inte utan smärta. Mina höfter är sluta och ska bytas...börjar med den högra. Jag har ju varit motsträvig vad det gäller detta..men nu går det inte längre. Jag har kontaktat operationskordinatorn och han föreslog att jag INTE väntar på att Östersundssjukhus ska öppna upp för operationer igen ( dom gör inga nu)...det blir nog inte heller  till hösten. Han föreslog Löwenströnska i Stockholm och så blir det. Har ingen tid ännu men bara att jag nu beslutar detta med ett annat landsting är ju stort.  
Ny kontakt ska tas i morgon om hur vi går vidare..! 
(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas det löser sig fort! Annars får väl P skaka fram hundra papp eller vad det kostar och köpa dig en operation eller två 🙏 Vad gör man inte för den man älskar ❤️

Svar: Inga problem med varken eller..men Östersund skickar mig till Stockholm..det blev klart idag...❣️🥰
jamtlandspower

2021-05-11 @ 20:19:27
Postat av: Anonym

Hurraaaa! 💥🧡🎉 Bamsekram till dig!

2021-05-13 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0