Livet från den ljusa sidan…

Jag försöker verkligen göra det….
men den vänstra höften…den som inte är opererad ställer till det för mig. Jag har mycket ont och när jag ringer vårdcentralen och ber om en läkartid då blir jag avvisad…Den vänstra höften är inte utredd…! Jag behöver börja från början med bedömning från sjukgymnast…besöka läkare på VC..remiss till ortopeden..och under tiden har jag bara Alvedon som smärtlindring då jag inte kan äta diklofenak när jag äter blodförtunnande. Jag vilar och gör mina övningar så gott det går…så länge! 
Ikväll är det tjejmiddag hos Biggan…det ska bli så skoj att träffas över god mat och vin….Pelle kör❣️
(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Lyckan över att få en ny höft för att sen upptäcka att den andra också skulle behöva bytas... Ja du! Det är väl bara att gå på´t igen! Heja dig! Tufft men det fixar du! Kram!<3

Svar: ❤️
jamtlandspower

2021-11-19 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0