Löwenströmska

Nu är det gjort…höger höft är bytt…
 Och det har gått helt otroligt bra! Checkade in på Löwenströmska måndagmorgonen kl8…först röntgen och sedan inlagd på avdelning. Operationen gjordes vid 13:00…med ryggbedövning plus lite annat så jag sov djupt och kände ingenting av ingreppet. Vaknade vid 16 och blev kvar på uppvaket till klockan var nästan 20:00. Helt otroligt så  var jag uppe och gick redan första kvällen och sov hyfsat redan första natten. Så klart var jag smärtlindrad men ändå..så bra det har gått. Igår var det lite övningar med sjukgymnast…kryckor å trappa..men eftersom jag redan gått med kryckor så länge så var det inga problem över huvud taget! Pelle hämtade mej igår eftermiddag och vi har sovit över i Uppsala hos syster och svåger i natt. Även natt två har varit nästan smärtfri. Nu sitter jag i bilen på väg hem..har tagit extra smärtlindring. Det är inte protesen som smärtar…det är mina uppskurna muskler i rumpan på höger sida…protesen känner jag inte av mer än när jag går! Än så länge funkar allt över förväntan….helt perfekt faktiskt!

En del medecin blir det. 
(null)


Nöjd över lyckad operation❣️
(null)

Första frukost efter op…så gott❣️
(null)


(null)

Jämtland nästa❣️
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0