Rehabilitering.

Jag är ju sjukskriven…är hemma…vilar..sover..ser på TV…Jag gör mina rehabövningsr 2-3 gånger/dag….tar korta promenader och vilar ännu mer..Det är tråkigt men mitt liv just nu..! Det går utmärkt att gå med kryckor…får inte släppa dem på några veckor ännu..jag har inte ont i den opererade högra höften….men jäklar så besvärligt med den vänstra..! Dags att börja bråka om operation av den med…detta funkar INTE..! Trist när nya höften funkar så bra..! Idag har jag varit en sväng på jobbet…fixat lite med sådant som inte kan vänta…någon timma blev snabbt fyra timmar…! Fick besök av Eivor på eftermiddagen…fika och fina samtal. Kvällen i soffan framför TVn. Ska försöka trappa ner morfinet…så idag har jag bara tagit en gång. Blir så erbarmligt trött  när jag äter detta så jag sover bort mitt liv..Pratade med en sköterska på Löwenströmska som sa att det gick bra att hoppa över morgondosen till att börja med…Har inte haft ont idag…får väl se hur det går! 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0