Planering….

…..alltid denna planering! 

Allt tar så lång tid för mej att göra nu för tiden..och jag måste skriva listor på allt som ska göras. 
Just nu är det listor på det som skall göras före operation..
  • Flytta ner delar av min garderob så jag slipper trappan så ofta.
  • Köpa hem "lättlagat/färdig" mat 
  • Få hem en rollator….svårt att få kontakt med någon arbetsterapeut som kan hjälpa till med det. 
  • Ordna med någon form av sängplats på nedervåningen…så jag slipper trappan. 
  • Packa en liten väska med det nödigaste.  
Jag  ska oxå se till att jag inte får några sår eller utslag …se till att inte bli förkyld…ha koll på  blodtrycket ….helst gå ner lite till i vikt…! Allt detta kan äventyra min operation! 
Jag längtar verkligen till detta är över! 
Nu ska jag skriva ännu en lista…en matlista…vi ska ut med husbilen i helgen…en sista tur! 
Vad gör du i helgen då..? 
(null)





Kommentarer
Postat av: Marina

Ja jisses! Allt måste ju fungera även efter operationen tills allt är läkt och återställt! Inga planer alls för helgen faktiskt...;o) Men - oavsett det så är det skönt med helg! <3

Svar: ❤️
jamtlandspower

2021-10-15 @ 10:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0