Stockholm å GES…

….och lite Ingrosso…lite Lisa Nilsson och så Måns Möller…! Hahaha..❣️har varit i Stockholm denna helg och på fredagen var vi och såg GES på Cirkus…en helt fantastisk föreställning..❣️Vi har bott på bra hotell -! Reisen i Gamla stan…käkat god mat på Un Poco…ja han var där Benjamin Ingrosso❣️Varit i Kungsträdgården och lyssnat på bla.Lisa Nilsson och där såg vi Måns Möller i publiken.🤣 Biggan hade fixat med en rullstol till mej så jag kunde hänga med på alla turer…pubbesök å restauranger och shoppingrundor i Gamla Stan och på NK❣️
Nu är jag hemma igen och i morgon böjar vi jobba måndagar igen efter nästan två år. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer
Postat av: Marina

Ni ser ut att ha haft en fantastisk helg! Perfekt att få bli skjutsad runt..<3 Skönt att få göra en tripp tillsammans efter 18 månader. Ja nu är det snart "som vanligt" igen. Allt gott önskar jag dig!

Svar: Bara jag har opererat mig…då kanske det blir ”som vanligt” igen….❣️👏🏻
jamtlandspower

2021-10-06 @ 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0