God mat å gott vin…

….har varit temat denna helg❣️
Pelle åkte till stugan för lite fix å trix…tapetsera bland annat. Men jag har bara roat mig denna helg. I fredags var jag på Madonna och käkade med Lilian och igår firade vi Tina som ska fylla 70 år. Vi överraskade henne med middag på Dalwhinnie. God mat och gott att dricka och en efterfest hos Ansi ❣️
Jag sov över hos Eivor och blev bjuden på en vräkig frukost i morse❣️
Nu softar jag i soffan innan det blir ännu en middag på Madonna med Svärmor Ruth och Pelles bror Anders….
Det kostar att ligga på topp🤪❣️

Kenneth å Lillan på Madonna❣️
(null)

Maggan å Alexandra❣️
(null)

Maggan, Ansi å Tina
(null)

Pelles tapetsering i stugan! 
(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Mysig helg med goa vänner! ❤️🌺🥂….och det blir kanonfint i stugan 👍

Svar: Vi borde ses…saknar dej kompis❣️❤️
jamtlandspower

2021-09-12 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0