Kusinbesök…å lite annat❣️


I torsdags kom min kusin Lennart på besök…och hans fästmö Alicia. Vi har åkt runt i Jämtland…Huså..Åre och en tur runt Storsjön. På fredagen gjorde vi Huså/Åre..kollade in installation av nya pelletskaminen i Husåstugan och tog en fika på Åre  Café. Väl hemma blev det bastu och sen en middag på Madonna. På lördagen gjorde vi Storsjön runt…besökte  Erikslund/Lillänge  där Lennart varit mycket hos mormor Anna å morfar Calle. På lördagen stekte vi kött på täljsten och drack vin. Besökarna åkte hem igår morse och jag föll ihop i soffan…förkyld å ont i halsen….troligen smittad av snoriga barnbarn som var hos mig i torsdag över dagen..❣️
 Idag har jag jobbat nån timma med ordrar…ringt återbud till morgondagens sjukgymnastbesök…beställt tid för provtagning som skall göras innan op. Har nu följt Pelle till Gällö för att hämta kälkprylar…! Solen skiner och det är +15 grader men jag har inte tid att njuta….! Så typiskt mej…åka bil med Pelle istället för att njuta av solen…! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Fina ni ❤️ Vad bra det blev med spisen i stugan! Ja vädret i helgen var jätteskönt och likaså idag 👍 Passade på igår att sätta upp belysningen på balkongen- skönt att göra det i +15 istf när frosten kommit 🥶

Svar: Jag har oxå funderat på att sätta upp belysningen i + grader..❣️🥰
jamtlandspower

2021-09-27 @ 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0