Husåstugan …

…vårt paradis❣️
I torsdags blev det en AW på bästa Pizzerian…Madonna i Lit. I fredags åkte vi till Ps och hjälpte tillvred sortering ochvpackning av Ruths grejer..på erftermiddagen åkte vi vidare till Husåstugan. En mysig fredagkväll och sovmorgon på lördagen…jag tog en innesittar lördag och Pelle åkte skoter. Vi ( läs Pelle) tog upp ett vitrinskåp och en ny säng till gästrummet…det var lite stök innan allt var på plats..! Idag söndag har vi varit i Ås och fortsatt packa och så har vi haft Eivor och Sewe på middag…en mycket trevlig kväll❣️
Nu väntar ännu en vecka med Pelle i Ås och jag ensam på kontoret…måste få en ny tid hos min fysioterapeut oxå…förra veckan blev ju inställd…! Jag ska klippa mej oxå…på tisdag..får se hur det blir…vad det nu blir…för frisyr..❣️

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0