Spelkväll….

….med Emil & Elina! 
Igår kom Emil å Elina upp till stugan..vi satt ute i snösoffan trots att solen lös med sin frånvaro…det badades bastu och sedan åt vi en god gryta som jag fixat. Efter middagen spelade vi spel…Smart 10…! Kul att samla de i familjen som kan nu när nu Lars är hemma…❣️
Emil och Elina kunde inte sova över då de inte hade kattvakt så dom åkte hem. 
Och idag åkte Lars & Lunda hem till Uppsala…dagarna går fort när man har skoj❣️
Pelle och jag har suttit ute i soffan några timmar idag…druckit Aperol Spritz och bara mått gott❣️
Ikväll blir det rester av Påskbuffén och filmtajm…! 
En helt otrolig påskhelg ör snart slut…och en 3-dagars arbetsvecka tar vid. Jag ska vara på leveransavdelningen…då jag givit N ledigt nästa vecka…vi får väl se hur detta går då..med min dåliga höft på verkstadsgolvet! 😵
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken härlig Påsk ni haft! Jag tog ner påsken igår och det är väsens skillnad på prylar jämfört med jul. En liten korg med påskprylar...:) Allt gott! Hoppas vi ses snart! <3

Svar: ❤️
jamtlandspower

2022-04-22 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0