Storstäda…

Jag har för första gången i mitt liv anlitat städhjälp…idag kom dom och storstädade vårt hem…inte ens vid någon flytt har jag anlitat städhjälp. Jag kom hem vid 17:30 och det var skinande rent och det  luktade skinande rent. Jag har ju inte kunnat städa riktigt på flera år…sedan jag fick problem med höfter har det verkligen inte blivit städat. Och nu är allt gjort..inklusive fönster å fönsterbrädor…ugn och microugn…vitrinskåp…ja allt. Hädanefter ska vi ha veckostadning två gånger i månaden. Här ligger jag och njuter….
 Det känns helt fantastiskt❣️
(null)

(null)

(null)




Kommentarer
Postat av: Maggan

Härligt att du blev nöjd. Njut nu i fulla drag <3

2022-04-12 @ 07:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0