Fortsatt sjuk…

…..och en tur med båten och en bilträff..! 

Jag kände mig piggare i början av veckan så jag har jobbat. I tisdags kväll hämtade vi båten i stan för att ta den hem till bryggan i Lit…det var en fin kväll så vi tog en tur på Storsjön..det blev en fin tur. I onsdags var det bilträff i Häggenås så vi åkte dit i Corvetten..det var oxå en fin tur och en fin kväll…OCH idag är jag sjuk…igen..! Hostan från helvetet och tung i bröstet…har sovit i soffan i natt och jag har varit hemma från jobbet idag. Har tagit ännu ett Covid test…men det var fortfarande negativt. Nu vet jag inte hur det blir med blodprov på måndag…som jag måste ha i för operationen den 13 september…! Suck…! 
(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0