Uppdatering….

….bättre sent än aldrig..! 

Vi har ju kommit hem från semestern och börjat jobba. 
När vi lämnat av Lars och Linda på flyget i Bologna så besökte vi våra vänner Lino och Antonella i Abano…dom bjöd på mat trots att dom kom hem från Tyskland precis när vi dök upp..trevliga timmar hos dem och en natt i husbilen på en parkering mitt i stan. Sen tog vi med oss Asta och Britta hem till Udine. Där träffade vi Tina och Tony ute på restaurang och så besökte vi Mauritzo och hans son. Vi har haft fina dagar med god mat och många skratt. På torsdagen den 28/8 började vi vår resa hemmåt med lite stopp här å där men ganska många timmar i bilen..Vi besökte bland annat min kusin Lennart i Västerås och så gjorde vi ett stopp på fina Borka brygga…vi kom hem i onsdags kväll den 3/8…till ett nytt kök. Torsdagen ägnade vi åt att plock in alla köksgrejer som stod i vardagsrummet…käkade middag på Madonna och på fredag förmiddag kom våra älskade barnbarn. Fina och varma dagar med dem…båt utflykt…lunch på Sibylla och lördagsmys i husbilen. På söndagen när jag skjutsat hem barnbarnen kom Pelles systrar för att fira Pelle 60 år…bubbel på verandan och middag på Madonna…Ylva sov i gästrummet och Agneta i husbilen. Och som sagt…igår började vi jobba och så var det kalas i Halåsen för Nils som fyllde år. Jag somnade ovaggade igår kan jag lova….! 
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0