Energin….

….kommer sakta tillbaka! 
Och nu menar jag inte efter magsjukan utan efter operationen. Det har varit trögt att återhämta sig…även om jag ju inte haft ont och träningen har gått hyfsat. Vi jobbar ju bara fyra dagar i veckan…Men jag har varit utan energi! Så jäkla trött jag varit. Nu har jag jobbat heltid i en månad och det funkat…men jag har nästan bara orkat jobba och tränat. Helt plötsligt…vet inte när det hände..har jag helt annan ork…❣️Jag går till och från jobbet..eller tar sparken…jag ser fram emot min träning med fysioterapeuten och jag orkar mer hemma…städ, tvätt, mat…inte för att det är så kul men det är kul att orka. Jag känner oxå större tillgång till barnbarnen när jag faktiskt orkar❣️ 
Nu kanske jag kan orka ta tag i detta med ortopeden i Östersund….så jag får operera nästa höft. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej vännen! Tröttmössa på! Kondition = noll! Säger till mig själv: Ut och rör på dig för bövelen! *suck*

Svar: 🥰
jamtlandspower

2022-02-18 @ 07:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0