Sjuuuuk…!

Vaknade igår och kände att något var på G…hes å trång i luftrören. Gick på jobbet då det var mycket igår…räkningar att betala bland annat. Det blev trögare under dagen och svårt med konsentrationen så jag gick hem efter lunch. Idag är jag sämre och blev hemma under filten…ingen feber men trång i bröstet. Tog ett självtest idag som visade negativt…ja jag vet att dessa inte är 100%…ska ta ett till i morgon eller på fredag…blir hemma till jag är frisk. Missar en massa kul…ikväll middag på FrösöPark med svärmor dom fyllt 91…Pelle fick åka själv. I helgen..lördag till söndag har vi bjudit vänner till stugan på middag å övernattning…tveksamt om jag hinner bli frisk.   Och så löner som skall vara inne på fredag….!  
Hatar detta…jag som kommit igång så bra med  min träning och min rehab…så typisk!!!
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0